Støt os

Den Danske Kirke i London drives udelukkende ved de penge som kommer ind gennem medlemsbidrag, donationer og indsamlinger.

Bliv medlem

Den bedste og nemmeste måde, du kan støtte kirken på, er ved at blive medem. Det koster fra £5 pr. måned. Betydeligt mindre end kirkeskatten i Danmark! Læs mere og bliv medlem her.

Giv en donation

Vi er taknemmelige for ethvert bidrag uanset størrelse. Alt hjælper med at bevare Den Danske Kirke i London. Der er flere muligheder for at give en donation:

• Online betaling med kort

• Overførsel til vores engelske bankkonto​
            Bank: Barclays
      ​      Sort code: 20-61-51
            Account number: 93532224
            Name: The Danish Church in London

• Overførsel til vores danske bankkonto
            Regnr: 3000
            Kontonr: 4110289502
            Bank: Dansk Bank

• Sende en check
            Udstedes til 'The Danish Church in London'
            4 St Katharine's Precint, London, NW1 4HH

• Donere i kirken

Kontant eller med kort

Er du skattepligtig i Danmark?

Du kan vælge at overføre din kirkeskat til Den Danske Kirke London. Det koster ikke ekstra, til gengæld har det stor betydning for os. Vi hjælper gerne med papirarbejdet.

Du kan finde blanketten for begæring om fritagelse for betaling af kirkeskat i Danmark her, eller ved at henvende dig til kirkekontoret eller på tel: +44 (0)20 7935 7584. Blanketten sendes til en af præsterne.

Er du skattepligtig i Storbritannien?

Hvis du betaler skat i Storbritannien og giver støtte til Den Danske Kirke i London, kan du øge din støtte med 25% uden at betale så meget som 1p ekstra. Det gør du ved blot at udfylde denne Gift Aid erklæring.

Med din tilladelse vil kirken som en registered charity kunne modtage Gift Aid fra HM Revenue & Customs (HMRC), og dermed bliver dit bidrag bliver 25% mere værd. Det gælder både for medlemsbidrag og donationer, forudsat at din donationen ikke er anonym. Eksempelvis vil et Familiemedlemskab blive £27 mere værd om året. Du kan læse mere om Gift Aid konceptet på HMRC’s hjemmeside.